like the city can't hold us

Har nyss internetshoppat lite eftersom jag fick min lön idag, victorias secret produkter och lite bare minerals produkter! Så glad jag kommer bli när det ramlar in i brevlådan. Ikväll får jag hämtning efter jobbet och far till mitt hjärta. Imorgon är det match sedan ska vi äta middag hos hans kusiner och då lär jag inviga nya klänningen! Ska försöka ta några bilder också. Trevlig helg och sup lugnt my dear friends♥
 
Skulle hämta en matlåda hemma idag till middag på jobbet men såklart fanns det inget.. Så fick skrapa ihop detta bestående av 2 kokta ägg, lite stekt sparris, några salladsblad, en bit gurka och en liten majsburk.. Man tager vad man har!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0