bakis? inte jag

https://cdn2.cdnme.se/3350871/7-3/pic_511d18e6ddf2b35eaecf4d7f.jpg
 
Godmorgon kära vänner! Hoppas ni alla hade en bra valborg. Min var kanon trots att det blev en tidig kväll.For ner till Alexanders kusiner och åt och drack gott, grillat och blåbärspaj mm. Blev en lite jobbig natt med mindre sömn än väntat men det får man ta. Steg upp halv 11 och strax efter 11 fick jag skjuts in till stan och nu ska jag jobba 8 timmar, eller ja. 7 till, har avverkat en redan. Ska försöka hålla er uppdaterade idag och fixa lite mer inlägg när jag varit ganska off med bloggen. Bloggar så sällan när jag är hos min pojke. Nu har jag dock fått tillbaka min kamera så de bör bli mer inlägg nu framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0