when the daylight comes, we'll be on our own

Jag sitter på skolan nu och väntar på att ha utvecklingssamtal 9.45-10.15 sedan ska jag hinna med bussen 11.15. Försöker plugga som ett as när jag har slutprov i matte imorgon! Klarar jag det blir det inge mera matte i hela mitt liv! Fyfan så skönt. Sedan är det en Engelska grej som måste göras och även en spa sak om thailand som är ett grupparbete. Vet inte hur jag ska lägga upp allt för jag har inte riktigt tid egentligen.. Huvva! Måste fortsätta kämpa mig igenom detta. Kram på er och förlåt for the sucky update på senaste tiden. Har tagit bilder på måndagens och tisdagens outfit jag tänkte bjuda på senare idag. Men inte nu, nu får det duga med en gammal bild.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0