skoterdag

Dessa bilder visar diket jag körde ner i när jag körde ca 70 km/h, flög över styret och fick ont i ryggen och foten.
Som tur var kom Felix och hjälpte mig och efter 1 timme var jag lös.
 
 
Här körde både jag och felix fast påväg till robban och felix ramlade baklänges i vattenpölen innan den här bilden
togs, kanske de roligaste jag sett på länge!
 
 
Här kom det ett jävla hål när jag var påväg hem, helt ensam, ringde Carl sen dog min mobil och som tur var kom
han och hjälpte mig, det tog ett bra tag och jag var hemma 17.15 från denna jävliga dag där inget var med mig.
Hade tänkt träna ikväll men min kropp tillåter inte det för tillfället så får se om det blir lite late night gym senare ikväll. Annars ska jag ligga i sängen och ta det lugnt framför någon film. Hoppas eran första dag på lovet var bättre än mig! (För er som har lov.. hihi)

Kommentarer
Postat av: Pami

hahaha assså kanske inte bästa stället och köra på kanske? ;)

2013-03-05 @ 19:14:31
URL: http://plima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0