all the little lights

Igårkväll var jag barnvakt åt mina tre små söta kusinflickor! For och hängde lite hos Marcus och Camilla och fick äta en sjukt god efterrätt innan jag for till Carro och Ante me småtjejerna, där sågs de på hotel transylvanien medan jag själv fick vagga minstingen, en tjurig 7 månadersbäbis som inte ville sova men till slut somnade hon och då fann jag även de två äldre barnen i soffan slumrandes så det var lugnt. Tog sedan bussen 22.30 till sikeå där jag fick hämtning för kassa jag inte såg att bussen åkte in i robban och sedan for jag på fest hos sasse där, mycket trevligt, mycket skratt. Kom hem för ett tag sen och ska gå ner och se om jag hittar något att äta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0